Salvarea prinţului Nicolae: o căsătorie regală, „biletul” pentru reprimirea în Casa Regală. Ce principesă propunem:

Veţi afla, poate cu surpriză, faptul că preocuparea unei căsătorii regale nu a fost nicidecum străină tineretului monarhist, din contră. De ce acest anunţ excepţional acum?
Astăzi se împlinesc 128 de ani de la moartea Iuliei Hasdeu (1888-2016). Am luat în calcul şi varianta în care Nicholas De Roumanie Medforth-Mills găsea o româncă poetă cu un suflet de geniu şi o minte de porumbiţă:
„– „Dar cum ai vrea să mă cobor? / Au nu-nțelegi tu oare, / Cum că eu sunt nemuritor, / Și tu ești muritoare?”
– „Nu caut vorbe pe ales, / Nici știu cum aș începe – / Deși vorbești pe înțeles, / Eu nu te pot pricepe;
Dar dacă vrei cu crezământ / Să te-ndrăgesc pe tine, / Tu te coboară pe pământ, / Fii muritor ca mine.” (Cătălina, lui Hyperion, în „Luceafărul”, Mihai Eminescu)
„Suntem două libertăţi. Dragostea noastră nu e umilinţă, e o mândrie. Nu vreau să te copleşesc, să-ţi limitez viaţa numai la mine. N-aş avea nici o bucurie să am alături de mine un prizonier. Nu-ţi cer decât dragostea ta. Aceea e a mea si numai a mea. N-o împart cu nimeni. Aşa cum nici tu nu vei împărţi cu nimeni dragostea mea. Dar dincolo de dragoste eşti liber a trăi cum vrei.” (Ionel Teodoreanu, „Lorelei”)
De ce minte de porumbiţă? Am aflat despre porumbei un lucru superb: ei se aleg şi rămân, pe viaţă, o pereche, deşi Dumnezeu le-a dat aripi cu care ar putea zbura oricând. Mi se pare fascinant cum cele mai libere fiinţe, având libertate, nu simt nevoia ei…
„Iar botezându-se Iisus, când ieşea din apă, îndată cerurile s-au deschis şi Duhul lui Dumnezeu s-a văzut pogorându-se ca un porumbel şi venind peste El.” (Sfânta Evanghelie după Matei, 3:16)

Organizaţia de tineret a Alianţei Naţionale pentru Restaurarea Monarhiei

principesa-maria-annunciata-von-liechtenstein-vedere2-copy Principesa Maria Anunciata de Liechtenstein (n. 12 mai 1985) este fiica cea mare a Principelui Nikolaus de Liechtenstein, al treilea fiu al Principelui Regnant Franz Iosif II (1938-1989), şi a Principesei Margareta de Louxembourg, mezina Marelui Duce Jean (1964-2000). Foto © Tory Burch/aprilie 2016.

Nicholas Michael de Roumanie Medforth-Mills (n. 1 aprilie 1985), succesor al Regelui Mihai I oficial din 30 decembrie 2007 şi purtător al titlului de Principe al României între 1 aprilie 2010 şi 1 august 2015, este primul moştenitor masculin al Regelui Mihai I. În 2007-2015 urma, în linia de succesiune virtuală şi potenţială a Dinastiei Române, Principesei Moştenitoare Margareta, Custodele Coroanei, şi mamei sale, Principesa Elena.

Vezi articol original 186 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Universale

Lasă un răspuns

