Răspunsul domnişoarei Nicoleta Cîrjan pentru Nicolae, fost Principe al României.

Este puţin spus că sunt jenat să mă amestesc într-un subiect ce ţine de viaţa personală, intimitatea unor oameni. Îmi este ruşine şi sunt mâhnit că trebuie să o fac.
Corectitudinea mă obligă să vă supun atenţiei răspunsul publicat de domnişoara Nicoleta Cîrjan. Orice mamă trebuie cel puţin respectată.
Până astăzi, Nicoleta Cîrjan nu a făcut absolut nicio declaraţie în care să-l menţioneze direct pe Nicolae. Presa este cea care a făcut legătura şi a speculat.
Mă doare teribil să folosesc, pentru prima dată, o formulă care mi se pare grotească: „fost Principe al României”. Prinţ de naşti, iar Nicolae s-a născut prinţ.
Regele Mihai I l-a înlăturat de la linia de succesiune în 1 august 2015. Mereu îl voi considera pe Nicolae prinţ, mereu mă voi adresa lui drept „Alteţă Regală”. Dar numai cu aprobarea şefului Casei Regale va putea fi reprimit în linia de succesiune, fie că vorbim de una deocamdată virtuală sau de cea a Dinastiei domnitoare în Regatul României.
Îmi vine să exclam, ca vechii antici:
O tempora, o mores!

Monarhia Salvează România

Nicolae cu cravata.jpg

Joi, 22 septembrie, de la Bucureşti, Nicholas de Roumanie Medforth-Mills a publicat un comunicat de presă „cu privire la declaraţiile doamnei Nicoleta Cîrjan”. În acesta, Nepotul Regelui arată că aceasta s-a împotrivit realizării unui test de paternitate (testare ADN) la Institutul Naţional de Medicină Legală „Mina Minovici” din Bucureşti.

Nicoleta Cîrjan a publicat pe pagina personală de Facebook următorul răspuns:

Vezi articol original 318 cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Universale

Lasă un răspuns

