The Queen sau despre cum se comportă supuşii în faţa suveranului

Vezi şi The Queen sau despre cum se poartă un suveran.

beatrix

În 2011, Regina Beatrix a Olandei a fost la un concert în capitală la Haga.
Dirijorul, musulman, a început să țină o prelegere reginei despre „frumusețea” islamului.
Toată orchestra s-a ridicat și a ieșit din sală, refuzând astfel să fie asociată cu cineva care ține prelegeri reginei lor.
Personalul sălii de concerte a condus dirijorul afara de pe scena și după o scurtă interogare făcută de către polițiști, inclusiv legitimare, a fost dat afară din clădire.

„I am sorry, I know it is not appropiate….
In the Name of Allah, the Mot Compassionate, The Most Merciful.
I am sorry, I know it is not appropriate to do this, this way, but I am compelled to do so.
I have issued some requests (so see you), they were ignored.

Quran (19:30):

[Jesus] said, „Indeed, I am the servant of Allah . He has given me the Scripture and made me a prophet.

And He has made me blessed wherever I am and has enjoined upon me prayer and zakah as long as I remain alive.

And [made me] dutiful to my mother, and He has not made me a wretched tyrant.

And peace is on me the day I was born and the day I will die and the day I am raised alive.

I am Issa Messiah, Yeshua, Jesus Christ, however you want to say it.

I am here to invite you [orchestra părăseşte sala, dirijorul, apărându-se că nu e un terorist, continuând]… to Faith. So believe in Allah. And worship Him then. This is the Straight Path. [dirijorului i se ia microfonul şi este arestat]]”

Scrie un comentariu

Din categoria Universale

Lasă un răspuns

