“Românii şi Coroana. Mărturii despre Monarhie.” (8) În ultimul minut

Noi nu ne aparţinem, noi aparţinem ţării. Este singurul lucru care trebuie să ne conducă în viaţă.

MAJESTATEA SA REGELE MIHAI I AL ROMÂNIEI

 

ALBULESCU LIDIA (n. 1955)

În 1998[1] se aştepta vizita Regelui Mihai la Făgăraşi. Eu lucram la Nitramonia, la camboinat, la serviciul financiar. Chiar în acea zi a venit un cenzor, care ne-a ţinut peste program foarte mult, parcă intenţionat.

În jurul orei 5 după masă, când am scăpat, m-am dus la şoferul care mă aştepta, şi i-am zis: „Petrică, să mă laşi direct în faţa Regelui”.

Exact aşa s-a întâmplat: m-a dus cu maşina, şi Regele tocmai ieşea de la Liceul „Radu Negru”. Exact la câţiva paşi de Rege m-a lăsat. Dacă m-ai aşteptat un minut, nu-l mai apucam. Am dat mâna cu Regele, cu Regina Ana.

Pe urmă ne-am dus mai departe cu tot alaiul, am mers la cetatea Făgăraşi – pe urmă a fost altceva, dar momentul a fost foarte frumos.

rege

____________

[1] Majestatea Sa s-a reîntors prin Ţara Făgăraşului în august 1997, pentru prima dată după abdicarea silită din 1947.

Scrie un comentariu

Din categoria Universale

Lasă un răspuns

