Gabriel Badea-Păun: „Monarhia mi se pare forma de guvernământ cea mai echilibrată.”

Monarhia Salvează România

„Nu am facut niciodată vreun secret din faptul că sunt un adept convins al monarhiei constituţionale. Mi se pare forma de guvernământ cea mai echilibrată.

Încă din ianuarie 1990 (aveam 16 ani), mi-am exprimat această convingere în pofida felului în care erau consideraţi monarhiştii în acei ani de extremă divizare a societăţii româneşti. În clasa mea eram doi din cei 36 de elevi care credeam la fel. Pe atunci ataşamentul meu era fireşte în primul rând sentimental.Mă născusem şi trăiam în Sinaia, pe Furnica, în apropierea Castelului Peleş, auzisem poveştile evocate înainte. Apoi am plecat la Bucureşti pentru studii şi încă din primul an am început să aprofundez istoria Familiei Regale.

Vezi articol original 235 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Universale

Lasă un răspuns

