Marilena Rotaru despre Corneliu Coposu

Monarhia Salvează România

Marilena Rotaru, 12 aprilie 2014, Centenarul Coposu + 19 mai 2014, România Regală:

Textul meu cuprins în Enciclopedia Corneliu Coposu ce urmează să apară anul acesta în septembrie:

“Sunt iarba… Lăsați-mă să lucrez.”

„La începutul lui februarie 1990 m-am dus la sediul PNȚ să-l întâlnesc pe Corneliu Coposu. Nu-l mai văzusem decât la televizor și, de departe, alături de alți lideri țărăniști și liberali, la manifestația din 28 ianuarie, declanșată de decizia FSN-ului de a participa la alegeri. Curtea era plină, scările, holurile. Am înaintat cu greu până la ușa biroului său. “Trebuie să sosească”, am auzit un glas ieșit din mulțimea de căciuli și paltoane. Peste vreo jumătate de oră, un murmur puternic, din stradă până sus, i-a anunțat sosirea. A dat cu ochii de mine, lipită de ușa biroului, și m-a invitat înăuntru. A stins vociferările într-o clipă: “Voi vorbi cu toată lumea. Doamna a făcut un…

Vezi articol original 1.076 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Universale

Lasă un răspuns

