Un guturai de Înviere

Vindecătoru

HRISTOS A ÎNVIAT!

Ştiu ce veţi răspunde. Ăsta e marele nostru confort şi marea noastră binecuvîntare: să fim cu toţii credincioşi şi să ne spunem: Adevărat a înviat!

Chiar dacă vreun ateu, agnostic sau de altă religie decît cea creştină mi-ar fi citit postările, de-a lungul anilor, n-am simţi asta. Niciunul nu mi-a zis: Dumnezeu nu există.

Creştini cărora le-am scris tot felul de chestii şi le-am făcut tot felul de negre şi cărora le cer iertare în această zi, nu mă aştept să-mi răspundă cu: Adevărat te-am iertat!  

Oricît de măreţi ne-am da, unii din noi, afirmînd, pe bună dreptate, că Domnul este viu şi că, duminică de duminică, nu facem decît să ne adunăm şi să comemorăm asta, să-I aducem slavă şi închinare lui Dumnezeu pentru îndurarea Sa, de Paşte parcă e mereu altfel.

Cred că e momentul să mă gîndesc tot mai serios la sentimentul de…

Vezi articol original 181 de cuvinte mai mult

Un comentariu

Din categoria Universale

Un răspuns la „Un guturai de Înviere

  1. Pingback: un tn[r ]n expansiune | Dialog cu Mine Insumi

Lasă un răspuns

