Regele Mihai despre momentul când i-a fost prezentată Magda Lupescu

Ce se întâmplă când prietenii şi colegii de clasă nu ştiu să păstreze un secret 🙂

Clasa palatină

Despre Magda Lupescu ştiam poate mai puţine lucruri decât şţiau colegii mei de clasă. Aflasem că această persoană există şi că ea este cauza despărţirii mele de mama. Dar n-o văzusem. Mi se spuneau şi multe minciuni. Mi-aduc aminte, era într-o dimineaţă, vedeam din palatul mare unde aveam şi şcoala, şi am ieşit în grădină ca să mă duc în casa nouă din spatele Palatului. Când am ieşit eu pe uşă, din casa nouă, a ieşit şi Magda Lupescu pe uşă – şi a dat să urce în maşină. Când m-a văzut, s-a retras repede. Am auzit cum a trântit uşa. Aşa am văzut-o întâia oară, de departe. Şi poate am făcut o prostie, o imprudenţă, în fine, dar a doua zi am povestit toată istoria asta, care în sufletul meu luase proporţii considerabile, unuia dintre colegii mei, (Dan) Mavrus. Îl socoteam ceva mai apropiat de mine…

Vezi articol original 321 de cuvinte mai mult

4 comentarii

Din categoria Universale

4 răspunsuri la „Regele Mihai despre momentul când i-a fost prezentată Magda Lupescu

  1. Pingback: Regele Mihai despre momentul când i-a fost prezentată Magda Lupescu | copaculcumaximeregale

  2. Pingback: Pe ce se bazează pretenţiie lui Dieter Stanzeleit? | tudorvisanmiu

  3. Pingback: Drept la replică: Dieter Stanzeleit. Răspuns transgeneraţional. | tudorvisanmiu

  4. Pingback: un tn[r ]n expansiune | Dialog cu Mine Insumi

Lasă un răspuns

