Debut de Florii

  • Today 13 April
  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    La Mulţi Ani, dragă Crina! Sper să nu te superi dacă însoţesc urarea de strigătele iudeilor: …. Osana, Fiul lui David! Binecuvântat este Cel ce vine în Numele Domnului, Împăratul lui Israel! …. Dar, ştii cum S-a spus: „Dacă vor tăcea ei, pietrele vor striga” (Luca 19, 40). Să ai o vacanţă frumoasă! Sfintele Paşti, cu bucurie şi lumină!

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nu ma supar, draga Tudor

    iti multumesc foarte mult

    si apreciez nespus de mult ca ti-ai dat seama ca este ziua mea

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Mi-am amintit îndemnul Preafericitului de anul trecut: să adresăm mesaje de la mulţi ani purtătorilor şi purtătoarelor de nume de flori

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    foarte frumos din partea ta

    pot spune ca este ceam mai deosebita urarea

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Principesei Margareta n-aveam cum să-i trimit (Casa Regală nu primeşte corespondenţă duminica), astfel că ai rămas tu

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    :))

    asta a foast foarte buna

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Tradiţia e frumoasă, deşi, între noi fie vorba, pe Hristos nu l-au primit cu flori, ci cu finic.

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Am scris odată un articol pe tema asta (cred că sună a stil de Quaker ): https://tudorvisanmiu.wordpress.com/2014/04/13/cu-ce-flori-a-fost-intampinat-iisus/

     

    Cu ce flori a fost întâmpinat Iisus?

    tudorvisanmiu.wordpress.com

    “Mulţi oameni îşi aşterneau hainele pe drum, iar alţii presărau ramuri, pe care le tăiaseră de prin copaci.” Când Hristos a intrat în Ierusalim în ultima duminică dinainte de Paşti, unii creştini…
  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    asta chiat nu stiam

    chiar

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Cu Floriile e tradiţie romană….

    Cum e cu mai toate sărbătoriile creştine, care s-au suprapus unor festivităţi păgâne.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    stiu ca era festivalul florilor de la romani

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Exact.

    Ceva foarte frumos, de altfel.

    Treaba cu Floriile e în felul următor: e adevărat, au fost frunze, însă Intrarea în Oraşul Sfânt a fost… florală – în sensul poetic al florii….

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    deci pot spera degeaba ca au fost si crini pe acolo, nu?

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Nu cred că cresc în Ţara Sfântă

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Clima.

    Dar, în fine, nu sunt expert în geografia locului….

    Poate or creşte şi crini….

    Dar, în fine, nu te mai bat la cap cu chestiile astea: aveam chef de vorbă

    De comunicare, mai precis, pentru că e în scris….

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nu ma deranjeaza deloc

    si mie imi face placere sa” comunic” cu tine

    desi avem ideologii total diferite

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Eu n-am ideologii, draga mea

    Eu am doar idei

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    te contrazic

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    ideea poate deveni ideologie

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Bineînţeles.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    atunci cand este puernic sustinuta

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Dar ideologia are coerenţă.

    Ideile mele, în unitatea lor, n-au noimă, ba chiar se contrazic adesea

    din punct de vedere logic, cel puţin…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    poti sustine mai multe ideologii in acelasi timp

    chiar daca se contrazic

    aici intervi tu ca fiinta, entitate

    sa iti presupui un anumit loc intre cele doua

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Sunt de acord.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    si sa iti fac propria idologie

    faci

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Avem ca exemplu comuniştii.

    Discutam cu dl. Hânţari că ei sunt atât de maleabili

    Reuşesc să se adapteze continuu

    (notă: prin „comunişti” mă refer la teroriştii intelectuali, cum îi numeşte simpaticul Jean Sévillia)

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    interesant

    eu sunt de acord cu ei atunci

    pentru mine nu exista o singura ideologie pe care o urmez

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Draga mea, sper că eşti de acord doar în metodă, nu şi în spirit…

    Eu mă refer la oamenii care înainte de 1989 îl omagiau pe Ceauşescu, iar după 1990 îl glorificau pe mareşalul Ion Antonescu.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    a nu

    asta nu

    nu sunt genul oportunist

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Oameni fără principii…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    am drumul meu, si daca voi simti vreodata ca fac parte a ceva

    atunci kma voi darui si nu voi mai pleca

    indiferent de obstacole

    dar deocamdata, pot spune ca nu am asa ceva

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Eu sper să-ţi găseşti „drumul spre casă”

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    cum tu ,spre exeplu,iarta-ma daca gresesc, susti regalitatea

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Admit.

    Dar nu se poate face nimic peste voinţa oamenilor.

    Dacă vrem republică, să ne fie de bine cu ea

    Că tot veni vorba, acum regret că am omis să-ţi spun despre un fel de lansare de carte pe care am avut-o.

    Pe 9 aprilie, la Biblioteca Metropolitană Bucureşti.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    asta este

    nu ma supar

    dar daca mai ai asemenea evenimente, nu m-ar deranja sa asist

    si apropo

    am vazut reclama

    foarte reusita

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    M-a întrebat un prieten de ce nu am invitat colegi şi colege şi i-am explicat de ce: pe domnişoare mai degrabă le-aş să ne plimbăm prin Cişmigiu, iar pe băieţi să bem o bere.

    Dar la o conferinţă plicticoasă, n-am îndrăznit

    (mulţumesc pentru apreciere, meritul e al Andrei)

    Dar, ce voiam să spun: la eveniment, un republican convins, distinsul Acad. Răzvan Theodorescu, a spus următoarele: https://www.youtube.com/watch?v=DnmeXTQaA5U

     

    By the way, dacă te interesează, îţi trimit întreaga înregistrare.

    Pe internet vom pune o versiune editată, care elimină intervenţiile ce nu aveau legătură cu tema.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    interventiile care nu au legatura?

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Laudele, de pildă.

    Prea exagerate…

    Sau o doamnă simpatică, care mă cunoştea de mult, mărturiseşte tuturor că i-am relevat sensurile anumitor versete din Biblie cu o hermeneutică foarte subtilă.

    N-are nicio treabă cu Chiaburu, clasa palatină, Regele Mihai sau măcar istoria interbelică…

    În rest, foarte simpatică doamna, dar putea să se abţină

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    eu consider ca doar era foarte mandra de tine

    si a simtit nevoia sa te aprecieze

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Mi-a spus că sunt un dar de la Dumnezeu.

    Eu ştiu că, etimologic, asta înseamnă numele meu, dar nu poţi exagera aşa în public…

    E impudic.

    Dar da, avea intenţii bune

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nu intelege gresit

    ar trebui sa iti fac o teorie

    pe care se pare ca printre toata istoria ta

    tu nu co cunosti

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    da, poate ai dreptate

    a fost impudic

    a fost putin jenant

    dar gandeste-te ca au fost sentimentele ei

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Nu, mi-e mi-a plăcut

    Mi-a umflat orgoliul.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nu e vorba de orgoliu

    e vorba de oameni

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Şi, fiind un arogant, eram de acord cu ea

    Şi eu mă consider un dar de la Dumnezeu

    Însă îţi explicam de ce trebuie să tăiem faza in montaj…

    Eu mă exprim aşa, mai tăios…

    Pe doamna acea o iubesc creştineşte şi mi-a plăcut cum a vorbit

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    am inteles

    am avut si eu asemenea momente

    si mie de obicei imi place sa ma exprim ceva mai serios

    dar cand este vorba de oamenii care tin la mine

    nu mai conteaza

    pentru ca realizez ca nu ii voi intalni la nesfarsit

    si fiecare moment, oricat de penubil, devine la fel de frumos ca cele in care se presupune ca au iesit cum trebuie

    fara interventie

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    În urmă cu câţiva ani, discutam cu o tânără din Iaşi care, în multe privinţe, eu cred că îţi seamănă.

    Am schimbat mii de mesaje (a fost un test de răbdare), dar, tocmai lipsind această „grijă pentru celălalt” din partea ei, am încheiat, la un moment dat, discuţia.

    Dacă ar fi ştiut lecţia ta, ce bine ar fi fost, şi pentru mine, şi pentru ea

    Te superi dacă îi trimit această conversaţie?

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nu

    chiar deloc

    acesta este unul din lucrurile pe care eu le-am trait

    eu am fost mai tot timpul singura

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    (n-am încheiat relaţiile cu ea de tot, doar corespondenţa zilnică)

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    foarte frumos ca ai contacte si in alte orase

    cu cat cunosti mai multi oameni

    cu atat iti dai seama mai mult de relatiile e care tu deja le-ai legat

    pe

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Că ai adus vorba: am discutat atâta timp cu ea, punându-mi răbdarea la încercare, dintr-un simţ al datoriei.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    simt al datoriei?

    datorie fata de ce?

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    La început (ea ziua mea, 29 decembrie), relaţiile noastre au debutat cu câteva mesaje foarte deprimante din partea ei, chiar de Crăciun.

    M-a desperat la culme şi i-am adresat nişte vorbe destul de dure.

    Atmosfera a destins-o Răsvan (prietenul, ruda şi mentorul meu în ale scrisului), care e foarte haios şi ştie cum să vorbească cu tinerii, cu domnişoarele şi cu trolli

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    poate ca avea un moment mai dificil

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Apoi m-am liniştit şi am simţit nevoia să mă revanşez.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    si nu a avut curajul sa o spuna

    nu e vorba de revansa

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Aşa cred şi eu.

    Aveam eu o idee ciudată:

    Mă gândeam că am fost binecuvântat să trăiesc într-o familie cum puţini au, în timp ce ea se afla într-un mediu mai puţin generos (părinţii erau divorţaţi).

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Ori, simţeam că aveam o datorie, de a da de la mine ceea ce mi s-a dat în plus.

    Interpretam într-un fel un anume verset din Vechiul Testament…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nu este o datorie, se numeste compasiune

    ai simtit nevoia sa o ajuti

    acest lucru te face uman

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Ce frumos ai spus-o.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    este adevarat

    stiu prin ce trece

    eu stau singura de la 11 ani

    si stiu ca cei mai multi oameni care au ajuns sa ma cunoasca tin la mine

    si fac tot ce fac pentru mine din compasiune

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Versetul era: „Primeşte deci darul meu care ţi-a fost adus, fiindcă Dumnezeu m-a umplut cu bunătăţi şi am de toate.” (Geneza 33:11)

    (scuze că te-am întrerupt)

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nu este absolut nicio problema

    este foarte interesant ca imi prezinti opinia ta prin versete

    nu consider ca esti mult prea religios

    dar unele idei transmise prin biblie trebuie interpretate

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Cred că Biblia este în întregime adevărată: mai cretin de atât nu pot să fiu decât într-un singur fel

    Să cred că şi Tradiţia Ortodoxă, şi Sfinţii Părinţi au scris numai Adevărul.

    Dar eu gândesc mai protestant…

    Şi pentru că mi-am format credinţa discutând cu baptişti (Răsvan, de pildă, mentorul meu, e un baptist foarte simpatic).

    Cu interpretarea ai mare dreptate.

    Mai e şi traducerea din greacă / aramaică

    Puţini ştiu aceste limbi + alfabete….

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    eu nu sunt religioasa

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Simpaticele doamne care au editat „Cele mai frumoase povestiri din Biblie”, de pildă, Monica Broşteanu şi Francisca Băltăceanu, sunt printre puţinele stâpânitoare ale acestor limbi în spaţiul nostru.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    banuiesc ca au facut-o din pasiune pentru religie

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Draga mea, nu este nicio problemă că nu „le ai” cu religia.

    Credinţa e o chestie complicată…

    Iraţională, de altfel.

    Scria frumos Camil Petrescu despre asta…

    „Credo in qua absurdum”.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    voiam sa afirm ca, in pofida faptului ca nu am nicio legatura cu crestinatatea,

    eu aplic multe din invataturile crestine

    din ideile lor

    in propria viata

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Ba cred că ai: doar ai fost botezată, nu?

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    E foarte bine dacă aplici în mod laic învăţături din Biblie.

    Eu îmi trăiesc viaţa după Prima Epistolă a lui Pavel – capitolul 13.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    pot sa spun ca este amuzant modul cum ai zis acest lucru?

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Mai bine dă un emoticon.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    :)))

    stiu doar 5

    asa ca simte-te mandru ca ti-am trimis unul

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Dar tot simt că te-am întrerupt.

    Începeai să zici ceva…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    ai foarte multe idei

    nu este nicio problema

    eu oricum sunt un vesnic ascultator

    eu ma expim mai mult in scris

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    E perfect: eu sunt dependent de oameni care să mă asculte

    Dar îmi place la fel de mult să-i ascult vorbind, dacă vorbesc frumos.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    eu vorbesc mai putin

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    De asta vreau să devin profesor universitar

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    deja ti-ai ales o cariera

    esti norocos

    eu habar nu am

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Dar să revenim la oile noastre.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    asa este

    bisisica se infurie

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Că tot veni vorba, uite originea expresiei: http://istoriiregasite.wordpress.com/2014/01/11/sa-revenim-la-oile-noastre/

     

    E juridică

    Nu mă pot abţine să te tot întrerupt: alerg după oiţe pe câmpii

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    frumoasa povestea

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Dar hai să revenim, totuşi, la turmă…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nu mai stiu care era turma

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    incepusem de la un subiect

    am ajuns la altul

    apoi la altul

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Eu sunt ca un titirez.

    Alege tu subiectul, atunci…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    vad

    nu ma pricep sa aleg subiecte

    eu te ascult

    si iti spun daca eu am diferente de opinie

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Nu mai ştiu de să-ţi spun

    Adică, deabia mă liniştisem…

    Hai să-ţi trimit o chestie pe care am scris-o azi, o scrisoare unui prieten jurnalist din Marea Britanie, despre religie.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    vad ca ai foarte multi prieteni

    bravo tie

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    În căutarea unei temelii solide

    tudorvisanmiu.wordpress.com

    Scrisoare către Sorin-Nicolae Ştefan, autorul cărţii „Dansând cu Şiva”, ca răspuns la o scrisoare a sa: Dragă Nic, Deşi, după cum m-am definit, sunt un creştin fundamentalist, aşa cum am explicat…
  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Majoritatea prietenilor mei au cel puţin dublul vârstei mele

    Deabia miercuri, la concursul cu Cantemir, am cunoscut un tânăr faţă de care am simţit o simpatie intelectuală imediată – conversasem anterior pe Facebook –

    Deşi eu am luat premiul I, el l-ar fi meritat mai degrabă. Îl consider mult mai deştept decât mine, doar că nu se prea pricepe la reţinerea anilor, ori în evaluare ne întrebase când a domnit Cantemir: 1710-1711.

    Apoi, fiind elev la „Tudor Vianu”, nu avusese timp să citească „Divanul”, de unde a pierdut o informaţie esenţială: cum se numea dascălul lui Cantemir (Cakavera).

    În fine, studiind Mate-Info, nu face ore de latină, deşi cred că o ştie mai bine decât mulţi elevi de la Filologie. În fine, n-a dat titlul complet al „Descrierii Moldovei” în latină: „Antiqui et Hodierni Status Moldavie”.

    În ultimul rând, el crezuse că o să ne şi lase să răspundem oral ci nu evaluează doar ce scrie pe foaie, aşa că dăduse răspunsurile mai degrabă ca nişte notiţe.

    Am punctat aceste lucruri în dorinţa de a arăta că există tineri excepţionali pe care îi întâlnim prea târziu

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    „Şi chiar dacă aş avea darul prorociei şi aş cunoaşte toate tainele şi toată ştiinţa; chiar dacă aş avea toată credinţa, aşa încât să mut şi munţii, şi n-aş avea dragoste, nu sunt nimic. Şi chiar dacă mi-aş împărţi toată averea pentru hrana săracilor, chiar dacă mi-aş da trupul să fie ars, şi n-aş avea dragoste, nu-mi foloseşte la nimic.

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Da, ăsta-i Pavel cu capitolul 13.

    Aştept părerea ta, acum.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    legat de articol?

    imi place foarte mult limabul

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Legat de orice.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    este accesibil si totodata literar

    este un echilibru

    cat despre citate

    aici iti dau un sfat

    tot ca scriitoare

    da mai putine

    intr-un articol, ca sa se trasmita bine ideea, foloseste max 3-4

    pe care sa le explici mult mai bine

    acum eu iti spun parerea mea

    ca scriitor si ca cititor

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Dragă Crina, literar, sfatul tău e bun, dar, intelectual, nu îl pot accepta: eu am atitudinea umanistă de tipul lui Cantemir, care găseşte în formulările altora o mult mai bună exprimare a propriilor sale gânduri.

    Apoi, sunt un arogant şi vreau să-mi etalez cunoaşterea

    Snob, ştii tu.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    asta vrei tu sa crezi despre tine

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Mi-ar plăcea să citesc ceva scris de tine

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    eu nu te percep asa

    oricat de mult mi-ai spune

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Draga mea, nu lua de bun tot ce scriu…

    Eu mă exprim tăios, ţi-am spus.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    iau ce cred eu ca este corect

    si ce nu, contrazic

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    N-am vreo problemă de stimă sau ceva de felul acesta…

    E foarte bine că ai spirit polemic

    Mă gândeam: tu de ce nu îţi faci blog? Scrii aşa frumos

    Şi pe eleva din Iaşi, Alexandra (aveţi un prenume comun), am întrebat-o de atâtea ori acest lucru.

    Nu ştiu de ce avea plăcerea de a „parazita” alte bloguri…

    Şi ea scria atât de frumos

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    eu…

    ei bine eu nu le am cu tehnologia

    si nu ca ma pricep

    nu imi plavce

    place

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Eu am început cu blogul fiind găzduit de maestrul meu, Răsvan.

    Lui îi plăcuse cum scriam (îi trimisesem câteva mesaje) şi mi-a propus să-i fiu colaborator, în zilele de joi.

    Dacă problema este tehnică, atunci eu ţi-aş propune acelaşi lucru: dacă doreşti, să-mi trimiţi texte iar eu să le public.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    eu nu prea stau acasa

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Tu autoarea, eu editor

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nu ar fi ceva rau

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Nici eu nu le aveam atunci cu tehnica…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    dar sa imi dai teme daca este

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Păi e nevoie?

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    da

    eu de obicei am cele mai bune idei cand nu ma astept\

    la mine vin de la sine

    pe moment

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Ca principiu: o să le public integral, nu cenzurez nimic.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    de aceea de fiecare data cand scriu nu pun titlul inainte

    eu scriu mai mult poezie

    am participat si anul acesta cu ceva la un concurs

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Doar noi stim

    Doar noi stim adevarul… Intre realitate si vis… ……………………………………….. Sa scapam lumea de suferinta ? Este posibil oare ? Ar zice toata lumea : Este cu neputinta. Multi n-ar spune : Fericirea este sigura ! Cu totii putem afirma ca : Nu suntem in stare de nimic! Suntem niste resturi umane ! Se inselau stramosii spunand: Ca avem potential sa facem orice Ca mintea noastra straluceste, Din ce in ce mai tare… Cu glas ragusit strigam… Strigam cat putem noi… Un ultim cantec funebru ! Ne-a ajuns atata minciuna ! Ne uitam in jur si ne transmitem telepatic: Atata moarte in prostie… Dar ne complacem si nu facem nimic… Speram ca totul va renaste … In acest mileniu de imoralitate… transpusa pe chipuri de copii ! Vrem fericirea sibilinica…. Aceste cuvinte am citit in ochii tai… ………………………………………. Doar noi stim adevarul… Intre realitate si vis…

    (citeste,dragul meu cititor, si invers pentru ca atunci tu vei sti..)

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    asta este una din ele

    au fost 5

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Se poate ca ideile tale să intre pe „lista mea neagră” (https://tudorvisanmiu.wordpress.com/gargara-anonimilor/

    ), dar pe mine – şi cred că şi pe ceilalţi cititori – nu mă interesează atât chestiunile de doctrină cât felul în care gândeşte o domnişoară la o fază importantă a devenirii ei.

    Gargara Anonimilor

    tudorvisanmiu.wordpress.com

    Autorul acestui blog are o atitudine dispreţuitoare faţă de: – antiteism, ecumenism, antisemitism, islamofilie, ortodoxism legionar, ocultism, astrologie, gnosticism, ezoterism; – propagandism, d…
  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    (scuze că vorbesc aiurea, mă ia valul)

    Poezia e superbă: am mai văzut acest mod de a scrie (mesaj negativ iniţial, invers unul pozitiv).

    Estetic, eu nu sunt în stare să fac aprecieri pentru poezie: n-am simţ pentru aşa ceva. Mie îmi place pur şi simplu

    Dar, să revin cu vorbitul aiurea:

    Trebuie să-ţi scrii textele cu diacritice.

    Nu stau să le pun eu, cum stăteam pentru Alexandra (i-am postat pe blogul meu câteva articole)…

    Trebuie să: (1) îţi alegi o zi a ta, în care să scrii. Eu nu voi publica nimic în ziua aceea.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    eu am o problema atunci

    eu sunt pe partea estetica

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    OK.

    Păi e foarte bine.

    Numai că eu nu pot da sfaturi.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    eu nu ma pricep la argumentari

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Nu-i nicio problemă.

    E mai bine aşa: pot să-mi impun ideile mai uşor

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    În continuare, citez din ce mi-a scris Răsvan mie, când am început colaborarea: „Trebuie sa-ti mai spun citeva chestii. Una din cele mai importante o reprezinta riscul de a te contamina, de a deveni dependent de blog. Trebuie sa-l tratezi cu detasare, sa nu-ti rapeasca prea mult timp de la invatatura si de la „atelierul” tau creativ. Vei vedea ca sunt multi oameni care vor dori sa te acapareze in discutii, unii poate te vor jigni- desi voi avea eu grija de categoria aceea- … in sfirsit, trebuie sa te previn ca au fost oameni cu multa experienta care au cazut prada acestei noi forme de pseudo-halucinatie numita blogosfera. Daca reusesti sa fii echilibrat, totul va fi o placere, atit pentru tine si pentru ceilalti. Sa nu te surprinda ca sunt zile, cum e duminica, de exemplu, in care cititorii sunt mai putini si mai zgirciti in comentarii, dar recupereaza luni si marti. Nu trebuie sa te simti obligat sa raspunzi tuturor celor care ti se vor adresa, pentru ca iti va lua timp si te vor slei pentru lucruri mai importante. DESPRE GRAFICA Daca vrei sa trimiti imagini pentru a fi atasate postarilor tale din viitor, va trebui sa alegi formatul acceptat de WordPress, adica cel mai comun dintre ele, JPEG. Daca sunt fotografii personale, nu e nicio problema: le atasezi mailului, ca fisier separat si eu le adaptez, ca marime, textului tau. Pentru ziua aleasa din timpul saptaminii, poti scrie de la una la trei postari diferite, pe care le voi face sa apara pe rind. Daca una e, sa spunem, mai ampla, celalta poate fi mica, miniaturala. E bine ca acea zi „a ta” sa poarte NUMAI pecetea personalitatii tale, nu a mea sau a blogului pe care scrii acum. Ai toata libertatea sa spui ce vrei, eu nu cenzurez textele. Dupa ce vei deveni mai cunoscut, pastrind ziua aleasa aici, vei putea sa faci un blog al tau si numai al tau, de creatie, preluind din cititorii care se vor obisnui cu tine pe blogul meu si invitindu-i la tine in restul zilelor in care nu vei posta aici. Inca o data te previn: lumea blogurilor e toxica si da dependenta. Noi spunem, dar numai Domnul ne va conduce in tot ceea ce vom face, asa incit sa ne rugam Lui sa ne sprijine in faptele bune ce ni le-am propus.”

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Cu înjurăturile e cel mai amuzant Eu, de principiu, le pun pe toate. Nu trebuie să le răspunzi tu: mă amuz nespus vorbind cu trolli

    Dacă e prea nesimţit, îl chem pe Mihai să-l pună la punct Aşa l-am chemat când nu-mi dădea pace Alexandra: ce haios i-a scris atunci, sub pseudonim….

    Până aici, aştept să văd ce zici.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    iti multumesc foarte mult pentru invitatie

    nu as dori insa sa iti stric blogul

    adica eu am alte opinii

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    I-ai da plus de valoare.

    M-aş plictisi îngrozitor dacă mi-aş găsi un ucenic care să gândească ca mine…

    N-am avea ce discuta: el „da, da”, eu, „da, da”, şi suntem de acord: putem face partid

    Ţi-am spus, nu contează doctrina, ci spiritul gândirii.

    Ori mie îmi place spiritul tău de a gândi, mai rebel.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    nici nu stiu ce spirit de gandire am

    e haos

    am doar cateva principii

    pe care le respect cu strictete

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Şi eu sunt rebel în sinea mea, chiar dacă într-o haină de conformism şi diplomaţie.

    Din haos s-a născut ordinea, nu?

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    adica in camasa si tinuta semi-eleganta

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Vorbeam metaforic.

    Deci: mie mi-ar face mare plăcere şi aş fi onorat dacă te-aş găzdui la mine pe blog.

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Cred că ai avea un succes fulminant

    Şi Alexandra a avut…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    eu

    succes?

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    O să vezi tu… ajungi în Top 100 WordPress Ro.

    Aşa am ajuns şi eu la Răsvan.

    Oamenii sunt foarte curioşi ce gândim noi, tinerii…

    Deci, ce spui?

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    ma bag

    doar ca pentru inceput

    da-mi tu o tema

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Stai să stabilim mai întâi principiile de lucru:

    (1) Cu ce frecvenţă ai putea să scrii: săptămânal sau lunar?

    Gândeşte-te că avem multe teme la şcoală….

    şi teste….

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Pentru inceput cred ca lunar

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Ok.

    (2) Ce ai ai prefera pentru publicarea articolului?

    Eu am ales Joi, ziua Cinei cele de Taină.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Eu sunt si scenarist al trupei de film

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Da, da, toate astea…

    Eşti şi într-un ONG…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    2 si o asocratie de voluntari

    Nu imi place sa stau acasa

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Deci, lunar, pentru început.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Este un chin

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Nasol.

    (2) Alege ziua…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Stai sa ma gandesc

    Cred ca luni

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Ca sa iti trimit duminica seara

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    (3) Cum faci cu diacriticile?

    Ori prin Word, ori cu softul…

    Din patriotism, nu te las fără ele…

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Mi-ai trimis softul.

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Da.

    Încearcă să-l instalezi şi să-l activezi.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Cand ajung acasa il instalez

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Ok.

    (4) Ca primă temă, ţi-o dau pe cea pe care Răsvan mi-a dat-o mie: cum vezi lumea, prin ochii tăi.

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Eu am zis atunci şi de urechi, şi de nas, şi de gură, şi de piele, şi mi-a ieşit un text despre simţuri: http://rasvancristian.wordpress.com/2011/09/15/visan-miu-tudor-omul-joi/

     

    Vişan Miu Tudor, Omul Joi

    rasvancristian.wordpress.com

    După examenul de bacalaureat din vara acestui an, ale cărui rezultate le ştim cu toţi, au început să apară la diverse televiziuni absolvenţii cu note mari. Am văzut cîteva emisiuni de acest gen. În…
  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    stai, n-am trimis bine…

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Simţul spiritual

    rasvancristian.wordpress.com

    CUM PERCEP EU LUMEA PRIN CELE ZECE SIMŢURI -articol scris de Vişan Miu Tudor- “Cum văd eu lumea, prin ochii mei?” Aceasta este o întrebare la care am meditat un timp. Ce răspuns ar trebui să dau? …
  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    (5) Care luni o preferi? Din prima săptămână a lunii, a doua, a treia sau a patra?

    Mâine e a doua luni. A treia luni e pe 21 aprilie, a patra, pe 28.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Pot spune ca in toata lumea aceasta eu sunt ca un orb. Nu o pot vedea in intregime, ci doar sa ma izbesc de tot ce ma inconjoara pana cand imi construiesc o harta a propriei mele lumi.

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    E important să stabilim această regulă.

    E o idee poetică de plecare

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Ok.

    Ca debut: ai avea ceva împotrivă dacă aş publica integral această discuţie pe blog? În fond, n-avem nimic de ascuns, nu… Ar fi un debut genial

    Răsvan o să te iubească instant

    Spune-mi dacă vrei să exclud ceva sau altceva…

    Şi, dacă te întrebi cine ar avea răbdare să citească ceva atât de lung: eu am publicat toate discuţiile cu Alexandra şi erau destul de citite.

    Erau chiar şi mai lungi de atât

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Poti face acest lucru

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Ok.

    O să poţi spune că ai debutat în blogosferă de Florii

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Doar daca reusesti sa o faci sa aiba sens

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    După mintea mea zvăpăiată, bineînţeles, eu cred că Providenţa mi-a dat inspiraţia să te provoc la o discuţie în această Duminică

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Multumesc foarte mult pentru cadou atunci

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Păi nu trebuie să aibă sens…

    Nici discuţiile cu Alexandra nu prea aveau (nu erau pe Facebook, ci pe un blog public, şi se răsfirau pe mai multe postări).

    Nu ştiu cine înţelegea ceva, dar cititorilor le plăcea spiritul discuţiilor, obrăznicia cuminte a replicilor, calitatea estetică, talentul, cunoştinţele.

    Bineînţeles, tu vei fi preferata tuturor

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Poti sa imi trimiti si mie sa vad?

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Stai s-o pun.

    Îţi dau ditamai copy – paste.

    Ca domnul Ponta

    * îi dau

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Te superi daca vom continua aceasta discutie diseara cand ma voi intoarce?

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Păi nu: am terminat-o, nu?

    Că e ca la regie: n-o pun până nu dăm „cut”

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Eu nu termin niciodata o conversatie

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Eu, după cum vezi, am deja experienţa unor conversaţii încheiate brusc.

    de mine, de altfel.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Doar o continui dupa ce o intrerup pentru un moment

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Cu tine, care ai înţelepciunea nesupărării altuia, nu cred că se va termina aşa

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Nu mai face acest lucru

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Risti sa ranesti

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Sunt nemilos….

    Dar da, cred că am rănit-o pe Alexandra.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Esti dobitoc

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Într-adevăr

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Este o diferenta

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Esenţială.

    Cred că acesta e cel mai savuros mod (pentru cititori) să încheiem conversaţia

    O să-ţi dau să citeşti discuţiile cu Alexandra.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Ok.continuam atunci.

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    O să vezi de ce le-am încheiat. Ar fi o interesantă analiză psihologică.

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Voi vedea.

  • Vişan Miu Tudor

    Vişan Miu Tudor

    Să ai o duminică frumoasă în continuare. La Mulţi Ani!

  • Crina Alexandra

    Crina Alexandra

    Multumesc foarte frumos inca odata

10 comentarii

Din categoria Domnişoara Luni

10 răspunsuri la „Debut de Florii

  1. E ca o piesă de teatru într-un act! 🙂

  2. Cum zicea conu’ Eugen: „Toţi oamenii joacă roluri, în afară, poate, de unii actori”.

  3. Cum a spus şi Crina,”Eu nu termin niciodata o conversatie[…]Doar o continui dupa ce o intrerup pentru un moment”.Deci,pot spune cu mâna pe inimă că m-am întors şi,sincer afirmând aceasta,într-o variantă upgradată,adică sper că nu mă voi apuca să proovez ideile mele fanatice despre religie şi sociologie. 🙂

  4. Dragă Alexandra, cu întreruperea e vina mea: eu am tăiat firul prieteniei. Acum trebuie să-l reînnodăm 🙂 Dar, ştii cum zicea La Rochefoucauld: „Prieteniile reînnodate cer mai multă grijă decât cele care n-au fost rupte niciodată”.
    În rest, mă bucur că ţi-ai găsit aţa 🙂

  5. Sinceră să fiu,simţeam nevoia unui imbold.În ultimele luni am devenit pur şi simplu apatică şi lipsită de motivaţie.Până la urmă,tot la vechile obiceiuri mă întorc,acelea pe care,zic eu,le-am lăsat nealterate de trecerea timpului. 😀

  6. Poate sună cam devreme,dar nu ai putea să creezi o secţie specială a blogului în care să mai depănez ce s-a întâmplat în romanul vieţii?Vreau să spun că am încercat să-mi fac blog,dar nu găsesc motivaţie dacă nu e cineva care să mai verifice notiţele mele.Pe deasupra,m-ar ajuta mai mult să am un dialog şi să primesc păreri de la persoane avizate.Chiar mă gândeam să încep cu un articol strong care să continuie povestea,dar cu câteva modificări privind acţiunea şi personajele.Deci,să mă apuc de treabă,deşi va fi cu durere pentru că de mult timp nu prea am mai comentat zilnic. 😛

  7. Încep un monolog personajului feminin.Ea îl are pe Fenrir,care întrunchipeaă idealul eroului tragic,de aici provenind jocul de cuvinte „amorul propriu” deoarece se îndrăgosteşte de una dintre multiplele faţete ale personalităţii sale disociate.Tânăra cade în prăpastia deznădejdii ca să-şi salveze îngerul decăzut,tot ea se ridică pentru a aduce asemeni Sophiei lumina cunoaşterii şi pe parcursul poveştii are momente de cumpănă în care se nu-şi găseşte drumul de la capătul tunelului,Ragnarokul suprem.
    Mă gândeam să mai inserez două-trei personaje masculine,cum ar fi Mefisto.Îmi aminteşte atât de bine de cineva încât nu pot să-l uit nici dacă aş vrea.Lumea în care se desfăşoară evenimentele zilei e la fel de sordidă ca acum aproximativ doi ani,plină de durere şi dezolare.Hellheimul se menţine la standardele sale iar Pământul rămâne în continuare un loc plin de tenebre.Dar în acest tărâm mirific unde haosul domneşte se desprinde o entitate de sine stătătoare,un geniu şi o supraconştiinţă atât de dotată încât are puterea să modeleze lutul din care au fost plămădiţi oamenii.Un spirit liber,însă care a încătuşat esenţa în materie.Mă gândesc să o numesc Savaot şi să aibă gen dublu.Nu neapărat androgin,deoarece are momente când devine bărbat şi momente când devine femeie.Personajul meu feminin pendulează între multe alternative.Fenrir încătuşat aminteşte de acel spirit tânăr,plin de elan care doreşte să atingă cerul.Ochii săi sticloşi de un albaştru marin cu alge cer îndurerare lui Indra,un zeu belicos şi nu prea corect.Suferinţa titanului e mare şi gândurile eroinei şi oglindesc în cuvintele rostite poate mult prea devreme,mult prea târziu.Redau monologul personajului feminin care se uită adânc în privirea pierdută a partenerului.
    „Şi golul acesta imens care se naşte în mine şi durerea pe care o port în suflet se adâncesc la fel ca gândurile minţii.Soarta mea e să rămân mereu singur,condamnat să trăiesc în această societate.Am titulatură de paria,mă găsesc la marginea claselor dominante.Toţi fug de mine deoarece îi sperii.Mă situez undeva crepuscular,nici la marginea lumii,dar nu departe de centrul Hellheimului.Mi-e dor să am o cauză pentru care să lupt,un om care să mă înţeleagă în deplinătatea fiinţei.Am alergat după iluzii şi himere.Am încercat să mă reneg pentru că ceilalţi nici măcar nu observ că nu sunt altceva decât o fantomă care mai are puţin şi îşi ia zborul.Mi-e frică de solitudine,însă o caut pentru că rămâne singura opţiune.Zbuciumul interior se intensifică şi se apropie clipa fatală în care ceasul cutremurul sună.Atunci toţi nordicii se vor pregăti de lupta finaşă.Aş dori ca în aceste ultime clipe să rămâi cu mine,ca ultima icoană a iubirii.Să mă susţii şi să nu mă părăseşti niciodată,dar eu ştiu că atunci când îţi voi da drumul din strânsoarea îmbrăţişării mele mă vei uita ca toţi cei după care am suspinat.Singura constatare rămâne Mefisto,dar el e frivol şi lipsit de simţul moralităţii,aşa că e un fel de blestem să caut compania unei persoane pe care o dispreţuiesc pentru valorile infame pe care le reprezintă.Nu e ciudat că lângă noi rămân doar care ne înspăimântă şi care ne trezesc cele mai teribile sentimente?E atât de diferit de mine,nu la fel ca în cazul cronicarului slavon sau al copilului demoninc.Ei reprezintă ipostaze diferite de pe parcursul exitenţei mele,de asta căutându-le compania cu orice preţ.În timp ce toţi luceferii după car am suspinat mi-au arătat indiferenţă,acest demon cu veleităţi de bun manager a spus că a rămas încântat de de apariţia mea.Pe deasupra,să nu uităm că tu şi cu mine suntem făcuţi din acelaşi aluat,acelaşi sortiment de desfătări sufleteşti greşite.Orgoliul tău rănit şi înfumurarea mea disimulată ne aduc împreună în această situaţie în care încerc să te salvez,căci nu e bine şi nici corect să dispreţuieşti lumea din care te-ai născut.Totul în jur se răceşte.Stele cad de pe cer şi alunecă în palma mea.Poate am să-mi fac cercei din ele şi astfel îţi voi lumina chipul brăzdat de chinuri.Paloarea feţei contrastează cu sclipirea ochilor.Te aştept de când mă ştiu şi doresc să rămânem împreună până la sfârşitul timpurilor,dincolo de infinit.Căci numai pe tine te vreau lângă inima mea deoarece mă înţelegi atunci unde eu nu pot şi vezi în mine forţe pe care am uitat că le posed în această rocă antică pe care contemporanii au numit-o inimă.Sufletul meu e pustiu şi aici ne aflăm pentru că e singurul loc unde ne simţim acasă.Îmi place această linişte şi acest întuneric pentru că ştiu că ascunde un secret aparte,un ocean plin de vorbe nerostite pe care le păstrez pentru tine ca să-ţi arăt cât însemni pentru mine.Porţi pecetea deznădejdii şi semnul damnaţilor,dar mie îmi place deoarece suntem la fel,din acelaşi fel şi aluatul din care ne-a făcut Eul durează veşnic.E rezistent în faţa vicisitudinilor şi,când se sparge coarja,toate cioburile se sfărâmă brusc.Devenim praf şi vântul ne sfulă în cepe 4 zări ale Pământului.Aşa îl putem îmbrăţişa cu căldura suflului nostru iar natura renaşte sub oblăduirea noastră.Suntem incoroptibilii,cei care doresc binele tuturor şi speră la o lume mai dreaptă.Trasăm liniile unui viitor luminos.Dar frica pe care o simt faţă de oameni mă îndepărtează.Îmi rănesc sentimentele şi orgoliul meu nebun se răsfrânge în o mie de oglinzi în care mă privesc mii de priviri confuze.Vreau să fug,să plec departe şi să nu mă mai întorc niciodată.Să te iau cu mine şi să te ajut să te vindeci.Să te am aproape şi să nu îmi dai drumul că,de nu,cad în Hău şi nici eu nu voi mai fi în stare să mă salvez de mine.”

  8. Ţi-am creat o pagină specială. Te rog nu mai comenta sub acest articol, pentru că devine atât de lung încât nu mai ajunge nimeni la comentarii 🙂

  9. Pingback: Scrisoare de mulţumire | tudorvisanmiu

  10. Pingback: Domnişoara Luni | tudorvisanmiu

Lasă un răspuns

