Discurs introductiv la Târgul regional al companiilor-elev (11 aprilie 2014)

Servicii Memorialistice

Am ţinut astăzi un discurs introductiv la Târgul regional al companiilor-pilot din Bucureşti – ediţia 2014, desfăşurat la Liceul Teoretic Naţional, în cadrul programului „Compania” derulat de Junior Achievement România.

Am fost invitat în calitate de preşedinte al companiei câştigătoare a premiului „cel mai bun produs / serviciu” la Finala Naţională din 2013, MEMORIAE. Pentru acest premiu, am primit o bursă de participare la târgul internaţional Austrian Junior Trade Fair din Viena (14-16 martie 2014).

Am spus elevilor că, dincolo de caracterul şcolar al programului (foarte instructiv), acesta oferă şansa dezvoltării unei afaceri reale.

Am dat ca exemplu propria mea experienţă: conceptul «serviciilor memorialistice» a fost dezvoltat ca urmare a provocării lansate de orele de educaţie antreprenorială, la îndemnul doamnei profesoare Ecaterina Botez, care ne-a oferit o foarte mare susţinere. În prezent, aceste servicii au devenit o afacere reală.

Sfatul meu pentru elevi a fost ca, dincolo de extraordinarul…

Vezi articol original 36 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Universale

Lasă un răspuns

