Destinul unui palatin: o lămurire istorică

Clasa palatină

Mărturiile oferite de Radion Chiaburu şi Majestatea Sa Regele Mihai al României referitoare la refugiul familiei Chiaburu din Basarabia în Segarcea conţin, la prima impresie, o aparentă neconcordanţă:

Radion Chiaburu vorbeşte numai de refugiul familiei:

“În ’44, când au început să se aproprie ruşii de România, atunci m-am dus la Rege şi am explicat situaţia părinţilor mei. Am stat de vorbă, i-am prezentat această dorinţă a mea, şi el a stat de vorbă cu mareşalul curţii regale, Negel, care a dat dispoziţie ca să-mi fie pusă la dispoziţie o casă la Segarcea.”

(Antena 3, Ionelei Năstase – 2011)

Vezi articol original 231 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Universale

Lasă un răspuns

