Tiparele comunicaționale la români (1 – TIMPUL)

Colțul Cultural

     De azi… nu, nu mai încep o altă serie, că mă veți boteza ”domnul Serial”, ci voi partaja un proiect de psihologie la care am lucrat împreună cu încă doi colegi buni, un proiect coordonat de o bună doamnă profesoară și care, sperăm, va apărea într-o zi în volumul dânsei. Împreună cu colegii mei de masterat, Mariana Zoicaș și Sorin Chiș am cercetat și-am răspuns celor trei întrebări trasate de coordonatoarea proiectului, doamna profesor universitar Georgeta Corniță cu privire la viziunea românului asupra timpului în general, la atitudinea sa vis-a-vis de punctualitate și la atingerile admise-n public în societatea românească. Noi am folosit ca metodă de cercetare observația, în principal (s-a folosit și interviul pe alocuri), fiecare din noi ocupându-se de câte o categorie de vârstă (Sorin Chiș: 15-25 ani, Mariana Zoicaș- 25-40 ani și subsemnatul, Mihai Cotea- 60-80 ani).

Vezi articol original 1.143 de cuvinte mai mult

Scrie un comentariu

Din categoria Universale

Lasă un răspuns

