Incursiune în cealaltă latură a familiei. Amintiri despre bunicii paterni

Amintiri din Cutia de Carton

Începând din decembrie 2010 până prin vara anului 2011, începusem să culeg amintiri despre bunicii mei paterni, Ion Vişan-Miu şi Eliza Vişan, născută Laslo. Întrucât, la acel moment, amândoi trecuseră din această lume (bunicul în 1966, la 58 de ani; bunica, în 2008, la 92 de ani), acest „proiect” s-a dovedit destul de dificil.

Referitor la memoria familială, cel mai mare regret al meu este că nu am avut timp să culeg amintirile bunicii mele Eliza pe când trăia (deşi îmi descoperisem o minimă pasiune pentru genealogie încă de pe la 7 ani!). După aceea, o altă rudă, fiica surorii bunicii, Cristina Râpeanu, a trecut dintre noi (în iunie 2011) fără ca eu să fi ajuns să „stau de vorbă” cu ea despre memoria familială, deşi mi-aş fi dorit foarte mult acest lucru.

Astfel, s-a întâmplat că nici până astăzi (suntem în decembrie 2013!) nu am finalizat „biografiile” bunicilor…

Vezi articol original 88 de cuvinte mai mult

Un comentariu

Din categoria Universale

Un răspuns la „Incursiune în cealaltă latură a familiei. Amintiri despre bunicii paterni

  1. Pingback: Recapitulare (25) Copacul cu răvaşe | tudorvisanmiu

Lasă un răspuns

