In Memoriam: Virginia Dima Antoaneta (n.10 iunie 1932 – d.12 ianuarie 2013)

Amintiri din Cutia de Carton

Am dat astăzi peste un articol care m-a întristat (publicat la 23 ianuarie 2013), întrucât acesta anunţă „o mare pierdere de necompensat: […] incetarea din viata aceasta pamanteasca si trecerea in alta dimensiune, a distinsei profesoare si directoare Dima Virginia„, lucru întâmplat la 12 ianuarie 2013.

După cum am povestit pe acest blog, distinsa doamnă a fost colegă cu bunica mea la liceu – pe atunci se numea Virginia Biava, şi [nu am povestit aceasta] directoarea mamei mele (care a absolvit Liceul „Spiru C. Haret” în 1977).  

Vezi articol original 351 de cuvinte mai mult

Un comentariu

Din categoria Universale

Un răspuns la „In Memoriam: Virginia Dima Antoaneta (n.10 iunie 1932 – d.12 ianuarie 2013)

  1. Pingback: Recapitulare (20) | tudorvisanmiu

Lasă un răspuns

