Colecţia Registrelor de Stare Civilă

Elena Dragomir

Tudor Vişan-Miu m-a rugat să îi povestesc câte ceva despre cum sunt organizate Colecţiile de Stare Civilă pe care le deţin Arhivele Naţionale ale României. Pentru că îmi amintesc cât de dificil a fost şi pentru mine să mă lămuresc asupra acestui aspect (şi până ce nu am fost în arhive nu m-am lămurit pe deplin), redau mai jos ceea ce am aflat prin experienţă directă.

Vezi articol original 738 de cuvinte mai mult

Un comentariu

Din categoria Universale

Un răspuns la „Colecţia Registrelor de Stare Civilă

  1. Pingback: Recapitulare (20) | tudorvisanmiu

Lasă un răspuns

