O problemă cu site-urile genealogice

Centrul de Genealogie

Acum câteva zile am primit un mail cu următorul conţinut (sublinierile îmi aparţin):

„Salutare Tudor,

Ti-am descoperit blogul „centrudegenealogie” si vreau sa te felicit pt pasiunea noastra comuna.
De 2 ani de zile am prins si eu acest microb. Am 33 ani, sunt un prahovean cu stramosi din sudul Moldovei si zona Prahova-Sacuieni.
Ca sa nu te retin mult, as vrea sa stiu daca ma poti ajuta cu o informatie in urmatoarea problema:
Am arborele pe MyHeritage. Aproape 300 persoane introduse pana acum, pana la a 7-a generatie in urma pe unele ramuri… Toate bune la MyHeritage pana la un punct: bunavointa lor de a face imbunatatiri la sugestiile userilor.
Ma interesa foarte mult sa pot adauga si alte feluri de rude in arbore: cele spirituale. Adica nasul/nasa de botez, si finii (dupa caz).Nu exista optiunea asta in arborele lor.De un an de zile ii bat la cap…

Vezi articol original 185 de cuvinte mai mult

Un comentariu

Din categoria Universale

Un răspuns la „O problemă cu site-urile genealogice

  1. Pingback: Recapitulare (18) Un început sărac, cu un final bogat. “Ceea ce nu ne-a dat Dumnezeu trebuie să facem noi” | tudorvisanmiu

Lasă un răspuns

