Neadunarea memoriilor bunicilor nu presupune neapărat lipsa unui interes în acest sens, cât mai degrabă că acesta nu a fost (încă) trezit.

Servicii Memorialistice

Primele mele legături cu memorialistica s-au înrădăcinat în poveştiile pe care bunica maternă ni le spunea (mie şi fratelui meu geamăn) în copilărie.

Pe când aveam cinci sau şase ani, am avut (nu ştiu din ce motiv) iniţiativa de a construi un arbore genealogic al familiei. L-am început pe baza informaţiilor bunicii materne (începând cu părinţii ei), l-am dezvoltat cu alte date de la părinţi şi, când a venit vorba de a adăuga în arbore fraţii şi surorile bunicului matern (şase la număr), ori să o întreb şi pe bunica paternă privind rudele ei, m-am oprit. Acum, când mă gândesc câte aş fi putut afla despre părinţii bunicii din partea tatălui, regret că nu am continuat.

Interesul pentru genealogie nu mi-a revenit decât în vara anului 2010. Aveam 14 ani şi terminasem clasa a VII-a. Într-o discuţie cu mama mea [*], venise vorba despre străbunicul meu – tatăl bunicii materne…

Vezi articol original 684 de cuvinte mai mult

Un comentariu

Din categoria Universale

Un răspuns la „

  1. Pingback: Recapitulare (14) Pildele lui Hristos | tudorvisanmiu

Lasă un răspuns

