A-ţi măsura viaţa în lecturi, zburătoare şi….. prietenii

“Anul acesta, ce ciudăţenie, se întâmplă să împlinesc vârsta anului în care m-am născut! Întrucât m-am cam săturat de ani, vreau ca începând de mâine să-mi măsor viaţa în altceva. În cărţi citite, bunăoară. Să spun c-am împlinit vârsta de zece mii de cărţi citite! Sau în păsări. Da, da, nu vă miraţi, am ajuns într-adevăr la etatea de şapte mii de grauri, o sută cincizeci de cocori şi paisprezece mierle! Sau în prieteni. Iată-mă atingând vârsta matusalemică de trei prieteni! Ştiu că pare de necrezut, dar s-a întâmplat, nu este meritul meu, ci al timpului care a avut atât de multă răbdare cu mine.” – Ştefan Mitroi (Jurnalul Naţional)


“Dulce ca pelinul”, unul dintre cele 7 romane publicate; mierla, una din cele patrusprezece şi prietenul matusalemic a celor trei amici ai săi

Un comentariu

Din categoria Arta Literaturii

Un răspuns la „A-ţi măsura viaţa în lecturi, zburătoare şi….. prietenii

  1. Pingback: Recapitulare (6) Se lasă o răceală ca din vârf de munte | tudorvisanmiu

Lasă un răspuns

