Răstignire

Un gând

O simţire        O vorbă

Un….

..gest

 

3 comentarii

Din categoria Cina cea de taina

3 răspunsuri la „Răstignire

  1. mitica

    Isa 53:10 Domnul a găsit cu cale să-l zdrobească prin suferinţă… Dar, dupăce Îşi va da viaţa ca jertfă pentru păcat, va vedea o sămînţă de urmaşi, va trăi multe zile, şi lucrarea Domnului va propăşi în mînile Lui.
    Isa 53:11 Va vedea rodul muncii sufletului Lui şi se va înviora. Prin cunoştinţa Lui, Robul Meu cel neprihănit va pune pe mulţi oameni într’o stare după voia lui Dumnezeu, şi va lua asupra Lui povara nelegiuirilor lor.
    Isa 53:12 De aceea Îi voi da partea Lui la un loc cu cei mari, şi va împărţi prada cu cei puternici, pentrucă S’a dat pe Sine însuş la moarte, şi a fost pus în numărul celor fărădelege, pentrucă a purtat păcatele multora şi S’a rugat pentru cei vinovaţi.

    Ioan: 10:17 Tatăl Mă iubeşte, pentrucă Îmi dau viaţa, ca iarăş s’o iau.
    Nimeni nu Mi-o ia cu sila, ci o dau Eu dela Mine. Am putere s’o dau, şi am
    putere s’o iau iarăş: aceasta este porunca, pe care am primit-o dela Tatăl Meu.”

    IOAN 12:23 Drept răspuns, Isus le-a zis: „A sosit ceasul să fie proslăvit Fiul omului.
    Adevărat, adevărat, vă spun, că, dacă grăuntele de grîu, care a căzut pe pămînt, nu moare, rămîne singur; dar dacă moare, aduce multă roadă.
    Cine îşi iubeşte viaţa, o va pierde; şi cine îşi urăşte viaţa în lumea aceasta, o va păstra pentru viaţa vecinică.
    {Isaia profetise cu aprox 700 de ani rastignirea si scopul ei.]

  2. Hristos a Inviat!
    Blagoslovirile mele pentru dvs. si familia.
    Recunostiinta pentru ‘luminarea’ intru Cuvant pe mine (la inceput de intelegere): prietenia dvs. este nepretuita.
    (aseara, ma aplecam asupra celor 3 versete din Petru 1 indicate de dl.Barthimeu)
    [in legatura cu articolul] (ma gandeam): crucea (din lemn/din cuvinte, ganduri, simtiri, fapte) putea/poate fi folosita ca ‘instrument de tortura’ ori ‘unealta crestina’. Pana la Hristos, rastignirea (fizica) era un (cumplit) mod de executie; dupa El, perceptia s-a schimbat – aceea unica Rastignire a adus Mantuirea.

  3. Pingback: Recapitulare (5) M.(atrix).T.V. | tudorvisanmiu

Lasă un răspuns

