Ce făceam pe 1 decembrie, acum un an…

1) Am ascultat imnul “Deşteaptă-te, române!”, am cântat „Răsunetul” lui Mureşanu, care încă se face auzit, după un secol şi jumătate…

2) Am scris o poveste intitulată “Marea Cină”, o satiră cu sfârşit frumos la adresa politicienilor nepăsători faƫă de problemele ƫării lor.

3) Am scris ultimele capitole ale volumului memorialistic “Povestea lui Mircea Mitroi”, despre viaƫa bunicului meu.

Un comentariu

Din categoria Jurnal

Un răspuns la „Ce făceam pe 1 decembrie, acum un an…

  1. Pingback: Statistica lunară (12) Un an | tudorvisanmiu

Lasă un răspuns

